Kızlar şunu anladım ki her bebek aynı degil oğlum şuan 14 aylık 13 ayda desteksiz oturmaya başladı her gün ağlıyordum hiç oturacmiyacak diye genetik kani bile aldılar sonuç daha çıkamadı hep hergun dua ediyordum kan testleri çıkmadan oğlum otursun diye çok şükür oldu kendimi çok yıprattım aslında çevredekiler daha çok yıprattı her gelen niye oturmuyor çocuğuma engelli diyen bile oldu demedilere bu kadın biz gittikten sonra üzülür ne hale girer diye ama eşim hep derdi oturacak korkma diye şimdi de o öyle söyleyenler daha yürümüyor mu diyorlar yani demem o ki her çocuk farklıdır