aylizinannesiii Kızlar kızım üç yaşında ve işe girmek istiyorum ama bırakacak kimsem yok herhangi bir işe girmeye kalksam saatleri bilemiyorum kreşe versem maaş komple oraya gidecek siz nasıl yaptınız yardımcı olur musunuz
papatyammm_34 aylizinannesiii Aynı benim durum.26 aylık çok çalışmak istedim. Bakacak kimse yok. kreş pahalı. Neyse dedim biraz daha büyüsün öyle çalışırım 🥺
Minel-inannesi aylizinannesiii kimseyi bulamassan getir kuzum ben bakayim, benim kizla patililerle birlikte takilsin bizle beraber evin içi cümbüş yeri nasilsa bi eksik bi fazla farketmez ☺️
aylizinannesiii okuyor yakın olsam keşke kreş için ön iki binden kapi açıyorlar aldığım maaş oraya gidecek direk
aylizinannesiii papatyammm_34 üç yaş oldu ilk okula kadar biraz daha büyüsün diye diye bekleyeceğiz herhalde 😅😅