Bebeğin gecen hafta ateslendi dr test yaptı ve antibiyotik basladı 5 gn istemesemde kullandık. Gecen hafta pzar gecesi son dozu verdim ancak bebeğimin ishali gecmedi, doktor cinkoda vermişti. Antibiyotiğe bağlı ishal sorunu yasayan oldu mu?probiyotikte kullanıyorum bu arada. Her bezinde mutlaka kaka oluyor aynı yenidogan dönemindeki gibi.