Bebeğim 5.5 aylık diyebilirim artık 1 ay önce doktor tavsiyesi ile tadımlara başladık armut elma havuç püre olarak istemedi yada yutamadı bilmiyorum suyunu içti çok sevdik sorun yaşamadık ancak bebişime atopik dermatit denildi ve bana yumurta süt ürünleri vs yememem gerektiği söylendi bende deneme amaclı bu meyveleri karıştırımp içine irmik koydum aferin bana bebeğim yüzü sırtları geçmişken daha beter oldu bana yumurta yeme onu yeme bunu yeme dedi doktor ama verdiği listede yumurta var yoğurt var ben ne verecem bu çocuğa git gel elma armut mu vallahi başka bişey vermeye şuan çok korkuyorum 3 gündür sadece mama veriyorum işin kötü yanı sütüm tamamen kesilmek üzere 😣