seymaaras kendiniz de gaz yapan şeyler yemeyin yiyorsanız. Kimyon atın falan diyorlar da ben inanmıyorum çok. Süt de içmiyorum yoğurt peynirle alıyorum kalsiyumu. Kendiniz gaz yapan gıdalar almazsanız, çocuk emerken ya da biberonla gaz almazsa, bol anne sütü vermeye çalışırsanız(ki benim bol değil ama çok sık veriyorum), uzun süre aç kalmazsa, karnına sıcak havlu koyarsanız(çok sıcak olmasın tabi bebekler için fön makineleri var onu tutabilirsiniz karnına) ayaklarını da çocuğun huysuz olmadığı her fırsatta bisiklet sürdürür gibi yaparsanız belki bir faydası olur. Kendim denediğim, işe yarayan herşeyi yazdım 😊