[silindi] bizde 2 aylıkken yaptırdık iğne vurulurken biraz ağladı sonra sakinleşti bacaklarını tutunca stres oluyor acıdan değil sıkıntıdan ağladı benimki ama işlem bitince sakinleşti ilk çişini yaptığını bilmedi bile ilk 2 gün krem sürerken sızıntı gibi kanaması oldu oda normal dedi doktorumuz kremi 4 gün kullanıp sonra zeytinyağına geçtik çok şükür 1 haftada bitti geçti