Kızlar bebeğim 2 aylıkken çok güzel taklit ediyordu aguluyordu resmen benimle sohbet ediyordu 3. Ayda durdu bu durum sonra 3 buçuk aylıkken tekrsr daha tiz seslee çıkarmaya başladımbiraz daha sesli gülmeleri başladı neyse 4 ay 10 günlük olduk şimdi yine hepsi gitti böyle bi şey yaşayan var mı yami ben mi çok takıyorum doktoruma sordum bi sıkıntı görmüyorum dedi ama ben onun sesini duymayı çok seviyorum ne yapmam lazım şarkı söylüyorum kitap okuyorum çıkardığı seslerş taklit ediyorum. Başına gelen var mı