Kızlar selam, kızım 3 aylık. Gaz sancısı hala tam gaz devam ediyor. 3 günde 1 kaka yapıyor, mukus kan vs yok. Ama doktorumuz laktoz intoleransindan şüphelendi relactaz damla.baslafik. şimdi sorum şu? Bu durumlarda rota aşısı onerilmeyebiliyormus? Bu durumu yaşayan ve asi yaptırmayan var mı