Benim bebeğim çok çekti bu yüzden ilk 1 ay doktorumun tavsiyesi ile fitil yaptım oda yarım şekilde, gliserin kansuk koyduğum dalka yapıyordu ama resmen top top yapıyordu yavrumun içinde resmen taş olmuş gibi, çok rahatlıyordu mama değiştirdim, şuan 4 aylık hergün 1 kere veya 2 gümde bir kendisi yapıyor fitil bir sorun oluşturmadı