Gunes-1 Göğüslerim emzirirken sızlıyor. Mastit değilim göğüste şişlik yok. Bazen dururkende sızlıyor. Kızarıklık falan da yok
ilkaay0 Gunes-1 süt kanallarından göğüse süt iniyor o yüzdendir ☺️ 7 aylığız hala arada bana da oluyor 🧿😘