ALLAH peygamber aşkına, bu bebelerin iştahlı olması için ne yapmak gerekiyor ya bilen varsa nolur söylesin ,imdatttt!
Ye yaparsam yapayım yok yemiyor,yemiyor ,yemiyor.Yediği yemekleri de bıraktı yani ağzını bıçak açmıyor,resmen 1 aydır oruç tutuyor.Bugün oruç bozmadan yattı.Artık sinir krizi geçiriyorum ya.
Bı duası, birşey bilen varsa ALLAH aşkına söylesin.