babygirlandmom Kizlar merhaba kizim.1 aylik oldu esim dogum parasi icin basvuru yapmaya gitmisti ama bagkur borcunuz var size dogum parasi olmaz demisler bunla ne alaksi varki zaten durumumuz olsa o borc olmazdi sizde boyle bisey yasadnz mi yada bu konu hakknda bilginiz varmi?
seldaselda28 babygirlandmom Annenin ya da babanin sigortası olması lazım.Borç olduğu için sigorta aktif değil o yüzden başvurusu kabul olmamıştır.
Busearac babygirlandmom senin söylediğin süt parası için geçerli. Doğum parası ile alakalı olduğunu sanmıyorum
babygirlandmom [bilinmeyen] bende oyle dusundum canm sut parasni vermezler ama dogum parasi butun annelere veriliyo diye biliyodum