Bebeğim 5 aylık. Sadece anne sütüyle büyüdü. Son günler doymuyo gibime geliyo. Önceler 3-5 dakikaya emip bitirip 2 saatden sonra acıkırdı. Şimdi 15 dakika emiyo, hem de 2 memeyi de veriyorum bir defaya. Önceler her defasında tek memeydi . Geceler de artık daha sık uyanıyor. Sütüm azaldı mı acaba?