hgygthmz Kizlar bugün doğum yaptım gece 2de bebeğimi emzirdim de ya ilk günden ucu yara olmaya başladı emince çok sizliyor
HLmom hgygthmz hayırlı olsun Rabbım sağlıkla büyütmeyi nasip etsin gogusunuz içinde saf zeytinyağı yada tahin üstündeki yağı deneyin
Milkecskun hgygthmz kantaron yağı kullanmalısın. Eğer ilerlerse yaralar bactroban diye antibiyotikli bi krem var 1 günde toparlar göğüslerini. Benimde çok acıyodu emzirirken ağlamak geliyodu içimden bu ikisini kullandım 2. Gün severek emzirmeye başladım
alpas hgygthmz yara olduysa emir diken snra melek sürüp silikon göğüs ucu tak iyileşene kadar bir müddet öyle emzir bn öyle geçirdim.
hgygthmz 200tl verdim Ersağ in kantoran özlü kremini kullanmaya başladım tavsiyeler üzeri tabi kullanan bilen varmı lütfen yorumlarınızı bekliyorum