ZeynePera Arkadaşlar merhaba doğumdan sonra beşinci ayımda regli oldum ikinci ayda olmadı 3 gün geçti byle olan var mı doktora gtmelimiyim eşimle korunuyoruz ama aceba hamilemiyim sorusu beni yedi bitirdi 🥹
Kepekekmegi ZeynePera düzensizlik çok normal ben de daha 2. Reglimi oldum ve neredeyse 1 hafta erken oldum
1ogretmen ZeynePera bende doğumdan 9 ay sonra regl oldum sonra 1 ay olmadım sonra oldum 3 ay olmadım hep böyle geçti sonra doğum yaptığım doktora gittim birşey yok dedi sonrasında taş düşürdüm şimdi düzenli regl görüyorum🌸
Kepekekmegi ZeynePera erken olmak sorun değil de geciktiğinde insan strese giriyor, strese girdikçe daha çok gecikiyor😂
ZeynePera Kepekekmegi gerçekten öyle üç gündür sürekli aklımda hatta gidip kan bile vermek geçiyor içimden 😂
ZeynePera 1ogretmen çok geçmiş olsun taş düşürmekte çok ağrılı bir süreç .. benim regli dönmlerim gebeklikten önce kabus gbi geçerdi o yüzden olmaması bir süre daha işime gelir ama hamilelik mi aceba sorusu da insanı mahvediyor malesef 😊
1ogretmen ZeynePera evet haklısınız bende hep hamile miyim acaba yada kist mi var diye diye kendimi yedim doktoruma gittim baktı hiç bir şey yok dedi sonrasında oldum zaten.
ilkaay0 ZeynePera aynı kaderi yaşıyoruz oğlum 7 aylık. 5 ayda ilk adeti oldum 6. Ayda olmayınca hamile miyim korkusu sardı 😁 bu ay da daha olmadım 🤷🏻♀️
Zeymoms ZeynePera bende doğumdan 6 ay sonra oldum emziriyorum ve 55 gün geçikmeli 2.yi oldum düzensizlik var hamileyim sanıyorum bende 😂😂😂
ZeynePera Esraprm hormon bozukluğuna yol açtığını düşünüyorum dışardan sürekli hormon yüklemesi yapılıyor çünkü