Mercece12 mavisimbebek33 etek çok kötü durur ya kazak uzun çünkü ama illa etek giyecekseniz triko siyah bi etek giyinin
ay5k mavisimbebek33 beyaz renk bir kalem etek çok yakışır bende seviyorum böyle etek tunik kombinlerini
mavisimbebek33 Mercece12 kombin olarak aldım pantolonu ama yeni doğum yaptığım için yeni dediğim de 4 aydır 😂 dar oldu. Dedim hiç değilse etekle giyeyim biraz