birprensesanesi 20 gün önce özel hastanede doğum yaptım topuk kanı orda alındı 5 günlük olduğunda Anasağlığı topuk kanı için çagırdı annem ve eşim götürdü amiliyatlı olduğum için ben gidemedim sorum ise Bir iki hafta sonra Anasağlığı hemşiresi beni aradı yapamamışız tekrar bebeği getirmelisiniz vs diye konuştu bende nasıl yani bir sorun sıkıntı varda söylemiyormusunuz dedim yine canını yakıcaksınız yavrumun diye biraz konuştum vs ertesi günü götürdüm birdaha aldılar haber sonuç gelmedi daha hastanedende sonuç gelmedi açıkçası Anasağlığı 2. Kez alınca biraz korktum başına gelen varmı korkmalımıyım acaba
Annegizem birprensesanesi inşallah bi sıkıntı yoktur ya topuk kanı ankaraya yollanıyor diye biliyorum ondan dolayı damlatmayı becerememişlerdir zaten aramadılarda bi sıkıntı olmuyormuş en geç 1 ayada belli oluyormuş zaten
Bebetonunmotheri birprensesanesi bizden tam 7 kere alindi İyi düşün iyi olsun Allahtan o zamanlar sutum kesilmemis valla
ace42 ilaydaaltann_ e nabızdan nereden bakılıyor acaba tahlillerde bizim gözükmüyor bize sıkıntı çıkarsa ankaradan arayacaklar demişlerdi sadece
elf1 benim başıma geldi merak etme gerçekten alamadıklarından çagırıyolar tekrar alıyolar bişey çıkmaz canını sıkma bide alan hemşire yeniydi 3 kere deldi bebeğimin ayagını
birprensesanesi elf1 evet bende çok tedirgin oldum söyledim hatta neden yapamadınız diye büsürü şey söyledi sorunmu var diye defalarca sordum yok yok birşey diyor her seferinde
elf1 birprensesanesi evet bende gitmek istemedim çok agladı bebeğim diye ama çok şükür bişey çıkmadı hatta şuan 14 aylık rabbim sağlıklı ömür versin hepsine
birprensesanesi Bebetonunmotheri hastaneden haber gelmedi doğum yaptğım yer özeldi birşey olsa söylemezlermiydi acaba.. anasağlığı birşey yok birşey yok diyip yolluyor😔
Bebetonunmotheri birprensesanesi makine hatasi kani alan hemsirenin hatasi Baska bisi olsa soylerdiler Bize birsey yuksek cikmis korkmayin ankaraya sevk edicez dedi Artik son 7. Topuk kaninda saglik bakanligini direk esim aradi Kizimla ilgili bisi varsa soyleyin artik onlemimi aliyim diye Oradaki adam esime abi hicbir sorun yok kendilerini ele vermemk icin oyle demisler size makinemiz arizaliydi bide 3 kere ebe kani adam akilli alamamis siz bosuna telaslandiniz dedi
birprensesanesi Bebetonunmotheri işte benimde hergün yüregim hop hop ediyor korkuyorum sütüm kesilcek bunlar yüzünden bilgide vermiyorlar ki😔
selinnkk Bizi de tiroid yüksek çıktı diye çağırıp tekrar aldılar. Ankara’ya yollanacak, tekrar yüksek çıkarsa haber gelir sizi ararız, her şey yolundaysa aranmazsınız dediler aramadılar. Bir şey çıkarsa arıyorlar kısacası.
Secillllyrn birprensesanesi başıma geldi Alamadıkları için çağırıyorlar iki tipiguni deldiler o halde alamadilar bizim tam 1.5 saat sürdü zaten alamadıklarını anlamıştım başka bı sağlık ocağında tecrübeli bı hemşireye aldırdım ikincide. Tekrar orada riske atamazdim o acıyı
Esrareyhan birprensesanesi topuk kani alındıktan sonra sizi aramadılar ise bunun sebebi bebeğinizde herhangibir sorunun olmamasıdır. Eğer bir hastalık tespit ettiler ise önce hastane daha sonra toplum Sağlığı bilgilendiriliyor sonra da sizi arıyorlar.
birprensesanesi Esrareyhan özel hastanede 20 kasım doğum yaptım orda hayel meyal hatırlıyorum aneztesi etkisiyle aldılar ama geri haber vermediler henüz fakat anasağlığı iki kere aldı korku var içimde o yüzden
ilaydaaltann_ ace42 sol üst köşede bebeginizin sayfasi var oraya basin otamatikman geçiyor sadece sizde olur ama