Atac Bilen var mııı? 16 aylık oğlumun özel bölgesinde kırmızı benekler çıkmaya başladı. Pişik olmadığına eminim. Gün geçtikte dağılıyor sanki. Böyle bir şeyle karşılaşan var mı
DarkSwan Atac 18 aylık kızımda 2 haftadır böyle bir şey var maalesef. Acıdığını hissediyorum. Tutup ağlıyor. Kullanmadığım pişik kremi kalmadı. Ama geçmiyor. Alerji olabileceğini düşündüm ve Fenistil kullandım yinede geçmedi.
Atac İyileştiren hiç mi yok buralarda bi cevap verseler aklımızdaki soru işaretleri gitse. Doktora sordunuz mı siz . Bişey dedi mi