direnim_ bende doktora gitmiştim bunun için. Doğumdan sonra normal dökülme dedi. Fotoğrafını göstermiştim dökülen saçlarımın seninki normal görülmüyor dedi ve tahlil yapmıştı. Folat eksikliği anemisi olduğunu söyledi. Emziriyor musun diye de sordu. Emzirdiğim için sadece hamileyken kullandığın folik asit hap yazdı. Tahlil mutlaka şart. Benim saçlarımda duşta gider tıkanıyor su gitmiyordu artık. Tararken ayrı, kuruturken ayrı dökülüyordu. Sabah uyandığımda zaten saçım toplu olduğu halde yatağın her yeri saç, evde her yere saç, her gün ev süpürüp saç topluyordum. Kafayı yemek üzereydim artık saçlarımı kazıtmayı bile düşündüm o derece. Hala dökülme var ama hapın etkisiyle mi yoksa hormonlar artık yavaş yavaş düzelmeye mi başladı bilmiyorum, hala pek normal sayılmasada eskisi kadar dökülmüyor diyeyim. Bu arada 5 ay oldu doğum yapalı.