Merhaba kızlar tavsiyelerinize ihtiyacım var. 15 aylık oğlum şimdiye kadar hep park beşikte yanımda yattı. Şimdi kışın Gündüz uykuları ile başlayıp odasını ayırmak istiyorum. Yatak aldım fakat karyola seçimi yapamıyorum montessori mi olsun yere yakın yoksa altı çekmeceli olanlardan mı olsun yoksa direk Baza mı alayım kenar koruyucu ile bilemedim. Tecrübeli anneler bana fikir verebilir misiniz? Şimdiden teşekkür ederim 💙