Alpella Merhabalar. Bebeğim 17 aylık. Alt azı dişi çıkıyor. Fakat dişi bir türlü patlamadı. Dişin olduğu et kabarık ve mosmor. Ateşi de 39 derece. Ateş dişten midir? Bu morluk neden olur? Başına gelen var mı
thisismylife Alpella bilgim yol canım üstte kalsın ateşi fazla bi doktora götürseniz ya da calpol verseniz