Gulayasaf bebeğimde doğduğundan beri mukuslu dışkı vardı ,tek başına bir şey ifade etmez dedi doktor. Kilo alımının durması ve uyuması uzerine süt alerjisinden suphelendi 1 ay diyet yaptık herhangi bir değişiklik olmadı.Doktor değiştirdik bu doktor süt alerjisinde dışkının bu kadar cıvık olmaması gerektiğine ve bir düzelme olmadığı için de laktoz alerjisi olabilir dedi relaktaz damlasıni verdi. Damla sadece diski kıvamını düzenledi kilo alımına ya da uykusuna herhangi bir olumlu etki yapmadı 11 aylık damla kullanmıyorum artık