yigitinannesi41 artar Allah’ın izniyle ama biberon kullanmayın sürekli emzirin sagdiginizida enjektörle verin emzirmenin hemen ardından sağın 2 3 CC bile olsa sağın sütun yağlı kısmı verin bebeğe biberon kullanmayın çünkü bebekelr genelde biberondan hemen gelmesine alıştığı için anneyi emip sütü getirmeyi beklemek istemiyorlar meme reddi oluyor enjektörün korkuyorsaniz biberon kaşıklar var onlardan verin