Beyza01 Yanlış anlamayın, bende çalışan anneyim. Ücretli iznim bittiğinde ücretsiz izin kullanmak istediğimi söyledim iş yerime verdiler. Bebeğim 14 aylık olduğunda işe geri döndüm. En azından 1 yaşına gelene kadar bakma şansınız varsa ücretsiz izin kullanmayı talep edin. Aksi takdirde siz çok zorlanırsınız. Bebekler rutine kolay alışır, aç kaldığında biberon tutar vs. Ama hem ev, hem iş süreci sizi biraz yorabilir. Bebeğinizle ilgilenecek gücünüz kalmayabilir.