Esraeymeneren Bebeğim 2 aylık yaklaşık 10 gündür düzgün emmeye başlamıştı meme mama olarak ama 2 gündür nedense sadece ucunu emmeye başladı şimdide ağzına aliyor emmek istiyor bir defa emiyor kıyameti kopartıyor sizce neden olabilir lütfen acil yardim
B_eslem Esraeymeneren gazi olması muhtemel. Doymadığını düşünüyorsanız beyaz gürültü açıp emzirmeyi deneyebilirsiniz
Esraeymeneren balonjoje gazi yok eminim gazini çıkarttım mama verdim acaba diyorum.agzi pamucak fln mi yapti daha önce hic olmadi nasıl olur bilmiyorum sizce olabilir mi
B_eslem Esraeymeneren kokunu istiyordur annesi bir süre sonra geçiyor zaten. 3 aydan önce nasıl uyutursanız uyutun diyorlar daha alışmaz keyfini çıkar 😍 doktor mu önerdi mama takviyesini
balonjoje Esraeymeneren canım benim oğlumda mama ya başladıktan sonra aynı sorunlar olmuştu sonra süt alerjisi çıktı bağırsakları iltihaplandı. Bence sen bi doktora götür için rahat etsin