Merhaba annisler, 8 aylik bebegim var. Calisiyorum ayni zamanda yuksek lisans yapmaya calisiyorum, kayinvalidem bizde kaliyor esim evden calisiyor. Haliyle onlara cok daha alisik ve seviyor beni ise az gordugu icin diger cocuklar gibi anneci degil, uzuluyorum bu duruma, sizde durumlar nasil?