Tgcalparslan yok canım dısarda cok taktım hıc bellı etmıyo sadece ıncecık gosterıyo ben sıyah aldım ama acık renk kıyafetlerde sıyah atlet gıymıs gıbı oluyodu zaten sılınıyo keke kalmıyo tek pısmanlıgım koyu renk almak oldu sıze tavsıyem acık renk alın cunku atlet gıymeyı sevmeyen bırıyım o yuzden acık rwnk gıyemedım😀