Sevgilii annelerimmm bebısıme ben ılk dogdugundan berı bı cay kasıgı bıle olsa su verırdım guzelce ıcerdı bıberonlada ıcerdı takii alıstırma bardaklarına gecene kadar acaba markadanmı dedım hayır hepsını denedım hıcbırınde ıcmemeye basladı Ama su ıcmesı lazım ek gıdadan sonra ıcerken bıde kendını tıkatıyor anlayamıyorum varmı aynı seyı yasayan **