neslihankcbyk Hangisi daha iyi 2 buçuk aylığız sadece gece uyurken veriyorum ama kakası hep ishal gibi çok sıvı her seferinde sırtına kadar taşıyor mama dan mı acaba
fatmagl Benim neslihankcbyk benim bebeğim de 3 aylık Hipp kullanıyordum ama geçen hafta yemek istemedi 2-3 kere verdim itti biberonu bende sma ya geçtim o da ishal yaptı ne yapmam lazım bilmiyorum
kizimdakizim neslihankcbyk ama kullandım kabız yaptı, en güzeli Aptamil presyneo ama fiyatı çok yüksek o yüzden düz Aptamil taraftarıyım ben.hipp aldım ama henüz denemedim.
tubamngr Benim oğlumun kakasoda hep sıvı gibi ama sanırım bir problem değil. Yani sadece sıvı tükettikleri için o şekilde oluyor sanırım. Biz Sma kullanıyoruz memnunuz ama hipp içinde iyi olduğunu söylüyorlar öyle duymuştum 🌺