Bu gece canıma tak etti ve emzirmeden bir şekilde uyuyacağım dedim ve bir yaşındaki bebeğimi pışpış patpat ile uyuttum yatağında. Yarın ne yapacağımı bilmiyorum ua da gece meme için uyandığında ne yapacağım bilmiyorum. Şu sıra geceleri sürekli meme için uyanıp emip uyuyor. Bir de yarın öğlen uykularında ne yapacağım nasıl yol izlemem lazım bilenler bir yardım edebilir mi