Kızlar uzun süredi var panik atak bende ilaç falan kullandım bırakınca yine aynı oldum
Bebegim olursa düzelir kafam dagılır dedim ama yine aynı
Mesela komsu gelsin gitsin bas agrısından mahvoluyorum veya tansiyonum cıkıyo kendimi pek rahat hissedemiyorum
Tansiyon ilacı almazsam yükseliyo doktor strese baglındedi zaten
Biri gelip gitsin sürekli alısık olmadıgım aybı durumları yasıyorum herkesi cagırmak istiyorum ama bazen eziyete donusuyo üzerine gitmeye calıssam da bazen bianda oturup konusurken gelşyo ansiyete
Mesela direk birinin gözlerine bakarak konusamıyorum
Konuşsamda karsımdaki bi süre sonra benim bakısımdan rahatsız oluyo gibi geliyo gözlerinden falna gözlerimi kaçırıyorum oan zirve yapıyo bu durumu yasayan varmı nasıl üstesinden gelicem bilmiyorum pasifloralı cay aldım işe yarar belki diye yok ya öyle pek bi işe yaramıyo
Ücretli pskologa gidim desem fiyatlar cok yüksek napcam böyle bilmiyorım
Gecenin bi vakti bisey gelir aklıma düsünğr dururum ıykularım kaçar uyuyana kadar beyin yorgunlugından 2 saat geçer oyle uyurum sürekli bi beynımde biriyle konusma hali veya söyle demeliyim falan gibi