esraekin2019 Merhaba 32 günlük bebeğim ne gündüz ne gece uyumak istemiyor ne yapabilirim.emiyor kucağımda emerken uyuyor yatağına katınca geri uyanıyor ve geri uyumuyor ne gecem ne gündüzüm kaldı lütfen öneriniz varsa söyleyin
Esleminannessi esraekin2019 yatakta yatarak emzirmeyi denediniz mi? Yatarak emzirince uykuya dalınca orda uyumaya devam eder belki. Kızımda öyle yapıyordum
papatyammm_34 esraekin2019 Ahh ahh 26 aylıktan sesleniyorum. Doğdu doğalı 2 veya 3 saat uykuyla yaşıyor. Kolikti şimdi hiperaktif.. Sizinki daha bebek uyumaması çok normal belkide gazı vardır.
Bet25 esraekin2019 yattıgı yere sür kokan tshort koyun kokunuza alısmıs suan ole yapıyorum ablam ole yapmdedı sımdı ole yapıp koyucam sızde deneyın
onegirlsmoms esraekin2019 ayagında hafifçe salla çok değil Yada çingene beşiği al yaylı Yada bebek hamak al anca öyle rahatlarsın birde daha çok küçük bu dönemler de çok normal bi hâlâ uğraşıyoruz 😂🤷♀️
Momomom papatyammm_34 ayy beterin beteri varmış Allah yardımcınız olsun benimki de 25 aylık geceleri 4 5 kere kalkar
papatyammm_34 Momomom Yemin ediyorum en büyük sınavım oldu. Okadar hastane doktor gezdim. Uyumayan çocuk çok zor. Bir de hep mızmız ağlak. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
Momomom papatyammm_34 yaa öyle mi benimki de çok ağlayan huysuz bir bebek doğdu doğalı ya Allah güç versin bizlere işimiz zor
Pamugunannesi23 papatyammm_34 aynı durumdayız benimde bebem doğdu doğalı uykuyu sevmiyor gece asla uyumuyor 1-2 saatlik uykuyla kalkıyor sabahlıyoruz toplam uykusu 3-4 saat günün 20 saati uyanık 🤦🏼♀️
papatyammm_34 Momomom Pesimden asla ayrılmıyor. WC bile benimle geliyor. Yapışık ikiz gibiyiz. Aşırı temas bağımlısı kucak delisi🥺
Momomom papatyammm_34 iştahı nasıl ? Nasıl etkinlikler yapıyorsunuz ? Tv izliyor mu kusura bakmayın çok soru sordum ama sohbet etmek istedim çok benzer çocuklar
papatyammm_34 Momomom kızımın oyundan anladığı sadece hoplamak zıplamak saklambaç koşmak hep beden oyunları seviyor aşırı hiperaktif. Legolarla en fazla 5 dk oynayıp bırakıyor. Parka gideriz avm oyun alanları bu yani hava şartları genelde evdeyiz. TV maalesef izliyor. Yapcak biseyim yok
Momomom papatyammm_34 günde ne kadar izliyor peki ? Bizde de durumlar aynısı pek oyun oynamaz biraz resim yaparız yemek seti felan aldım ama yinede bana sarıyor