O TV açık ve izlemiyor olsa bile kulağı hep onda olurmuş ve beyin o sinyallwri alırmış. O yüzden hiç açılmaması daha iyi. Ne kadar geç o kadar iyi. Etrafımda otizm olup telefon tablet ve TV izlenmesinden olduğunu bildogimiz çok tanıdık var. Hiçbir şey eskisi gibi değil malesef. O yüzden TV kapalı olması çok çok iyi. Bebeğimizin sagligi icin