1,5 yaşında ayrı yatırmaya başladım şuan 2,5 yaşında bu zamana kadar hiç sıkıntı yaşamadık uyaniyordu ama korkmuyordu şimdi geceleri kalkıp agliyor anne korkuyorum diye ara koridorun ışığını hep açık bırakırım odasi aydınlık ve odalarımız yanyana neyse yanıma alıp uyutuyorum gece kalkıp bana bakıyor yanındaysam sakince geri yatıyor biz yoksak agliyor korkuyorum diye gündüz bile ben lavaboya gidince ağlıyor anne korkuyorum gel diye sz önce lavaboya gittim kendisini de kapının önüne oturttum bak ben lavaboya gidiyorum burada otur tamam mı dedim girdim kapıyi açmaya çalıştı korkarak ağladı anne korkuyorum diye dualar okuyorum ama yine aynı ne yapacagim bilmiyorum lavaboya girerken her yerin ışığı açık olmasına rağmen kapıya vuruyor anne burası çok karanlık aç diye ağlıyor başına gelen varmı imama filan götürüp dua mı okutsam bizde eşimle evde okuyoruz