ugurbocegi03 Evet kızlar 3 ay 22 günlük bebeğim var nasıl giydirmeliyim bu havalar da ve sizler nasil giydiriyorsunuz ☺️🤔
UcuBulunamayanBant ugurbocegi03 2bucuk aylik kizim gece uyku tulumu giydiriyorum gunduz alt ust kiyafet yada tulum icine birde yedek pantolon giydiriyorum oturma odamiz biraz soguk oluyor.
adaatuna ugurbocegi03 ben çok kalın giydirmek yana değilim. İşine askılı atlet çıtçıtlı. Üstüne penye tulum ve çorap o kadar
shibalba ugurbocegi03 askılı ya da kısa kollu üstüne tulum,çorap giydirmiyorum bazen Ev genel olarak 23-24 derece oluyor
1312aslan Biz 1 aylık olduk zıbın ve üzerine badi yada tulum giydiriyorum uykudan kalkınca bazen hava durumuna göre yelek şeklinde…
etuerk 1312aslan uzun kollu zıbın kilotlu çorap üzerinde alt üst ince takım kalın çorap uyanınca yelek
huzurluaycicek 23-25 derece arası body, ince sweatshirt, yelek ya da ince hırka, bir tane çoraplı alt 15-20 derece arası 2.5 tog tulum
merkursavascisi_06 ugurbocegi03 evde mi dışarda mı canım? Benim de kızım geçen yıl bu sıralar 3aylıktı evin içi iyi diye atlet üstü pijama takımı ya da tulum giydiriyodum dışarı çıkarken de Ankarada mesela şimdi hava 5-7 derece falan hava babannesi tulum örmüştü onu giydirip battaniyeye sarıyodum. Ocak ayında astronot mont almıştım onu giydiriyodum
ipek_334 ugurbocegi03 1 ay 3 gunluk olduk cıycıt uzun kol atlet niyetine uzerıne bı zıbın altına ıkı parca olarak giydiriyorum bırı coraplı dıgerı duz gunduz ikinci corabı giydiriyorum aksam cıkarıyorum terlemesi vardı önce bu sekılde kalmadı hem daha rahat uyuyoruz masallah
nurannnn ugurbocegi03 zıbın üzerine ayaklı tulum giydir canım. Çünkü o dönem sürekli kucakta olduğu için bacakları açılıyor normal altla 😄 sabah uykudan uyanınca da yelek giydirenilirsin
Maviim ugurbocegi03 Evin derecesine bağlı ama o aylarda bizimde bu mevsime denk gelmişti uzun kollu zıbın altına eşorfman giydiriyordum evin içinde. Dışarı çıkınca da kısa kollu zıbın atlet niyetine üstüne bluz yada kazak ve alt