Merhabalar 17 aylık bi kızım var geçen sene kış aylarında yine ense ve göğsü (böğrü mü demeliyim tam yerini anlatabilmek için) kaşınıyordu. Yazın geçti şimdi tekrar başladı sadece göğüs kısmı kabarıklık vs yok sadece tek bi bölge neden böyle oluyor anlamadım başına gelen var mı?