Kizlar 11 ay 7 günlük bebeğim var.
3 gün önce 37,5 ateşi vardı ama diş cikariyoduk aynı zamanda. Arkasından burun akıntısı başladı ve geceleri hafif öksürük oldu.
Doktora götürdüm kontrol etti soğuk algınlığı dedi. Ciğerleri falan temiz dedi.
Burun spreyi ve iburamin zero diye bi şurup verdi.
Acaba bu ilacı kullanan var mı ? 2 yaş altı kullanmasın yazıyor o yüzden veremedim bebeğime.
Doğal yoldan atlatamaz miyiz acaba hastalığı? Siz neler yapıyorsunuz soğuk algınlığı olduğu zaman ?