Anoniimss zaditen alerji için veriliyor diye biliyorum , alerjik öksürük hırıltı vs vs için ama . Benim bebeğimde 4 aylık biraz hırıltısı vardı verdi doktor ama ben kullanmadım ya 🙄 çok öksürürse falan kullanırsın demişti . 7 kilo üstü bebeklere verildiğini söylemişti , valla evet doktor verdi diyenler var ama her doktorda farklı bişey söylüyor artık kime neye inanıcaz ne doğru bilmiyorum öfff