anneyim09 Kızlar lise 2 terk kayıtlar bitti seneye mi yazılmam lazm şimdi 2. Dönemde kayıt olunmaz dimi seneye olcam mecbur
Aliveannesi96 anneyim09 merkez daha net bilgi verir şehrinde arayabilirsin canım niye bu kadar geç kaldım üzüldüm görümce mi zorla yazdırdım bende online dönemlere keşke yetişseydin şimdi son senesi