1yıl önce bebeğim 40gunlukken yakalanmıştır kayinvalidemlerle yaşamaktayim 6.7ay zar zor atlattık denemedigimiz hicbirsey kalmadı şimdi de çevremizde uyuz olan kişiler varmış ve bize kadar geldi o kadar ugrasmistim bir donem simdi yine aynı şeyi yaşıyoruz lütfen en hızlı nasıl geçirebiliriz bebegim çok kaşınıyor erken farkettigim için erken tedaviye başlamamız lazım kükürt kremi vs çok sürdük ve çok uğraş verici bebeğim de küçük ve hareketli harici bir krem onerirmisiniz