Merhaba sevgili anneler,
Benim bebeğim 1 yaşında ama ilginç bir şekilde hala sık sık mastit oluyorum. Geçen hafta da yine mastit oldum ve antibiyotik kullandım. Akabinde işlerim sebebiyle sabahtan akşama kadar bebeğimi emziremediğim bir günüm oldu. Sonrasında sol göğsümde ciddi şekilde süt azalması oldu. Az geldiği için bebeğim o tarafı emmemeye başladı. Emmeyince iyice azaldı ve şuan neredeyse hiç denecek kadar az geliyor. 2 gündür sadece sağı emiyor bebeğim. Tamamen kesilecek diye çok korkuyorum. Sizce ne yapmalıyım? Bu noktadan sonra eskisi gibi gelir mi yine? Ne önerirsiniz?