Sebusebu 2 ayağında da 3. Parmak dışarı çıkık.. genetik desek hiçkimse de yok. Acaba bir problem olabılır mı bu durum? 6 aylık daha önce doktora sormadım estetik dısında yürümesinde filan problem olur mu ?
Ecem__ Sebusebu merhaba canim ust uste gibimi.kardesimin kizinda vardi doktora goturduler kendiliginden gecer dedi.suan buyudu gecti tabi.iciniz rahat etsin genede gosterin doktora.sıkınti olacagini zannetmiyorum yurumesinde falan
asam Sebusebu benim kiziminda boleydi bebekken hatta orta parmagi inceydi digerlerinden suan 6 yasinda ve hic bi problemi yok cok sukir ve hala ole parmagi sadece goruntusune takilir beli ilerde ama onemsiz bse bnce yinede iciniz rahat etsin doktorunuza danisin
Sebusebu elf90 yok canım değilmiş bizimkisininki. Yapısı öyle. Şuan yürüyor herhangi bir sıkıntısı yok yürüyüşünde. Sizinde mi aynı?
elf90 MinikPandam_ Sebusebu evet aynısı sıgmıyor gibi e masallah o zaman saglıgında bisi olmasında cok sukur:) benımkı de 6 aylık daha basıp dik durunca normal oluyor
MinikPandam_ Sebusebu o dışarıya cikik olan parmağı ısırma şansımız var mı? 🤣🤣🤣 bence bir sorun değil gibi ama kontrollere gittiğinizde çocuk doktoruna bi gösterirsiniz. pardon eski postmuş😆