Kızlar 8 Aralık ta 4. Aya girmemize beraberrr uyku gerilemesi başladı. Bebişim Her 2 saatte bir durmadan uyanıyor.. Gözler kapalı ama durmadan bir uykuya dalma çabaları… Gündüzleri ise durmadan mizildanmalar, bir şeylerden memnun olamamalar… Sizlerde durumlar nasıl ya da bu süreci nasıl atlattiniz yorumlarinizi bekliyorum ayrıca internette ortalama 1 hafta sürer diyor sizinki ne kadar sürdü? 😵💫