zerrin 2 aylık oğlum hem emiyor hem mama yiyordu.Emziğe alıştıktan sonra mama yemez oldu beni emip uyuyor.eskiden o mamayı yemeden uyumazdı.ben de istemiyor diye mama vermiyorum artık Bu iui bisey mi 😊🤔
CemreKerem zerrin iyi tabi ki demek ki aç olduğu için değil emme refleksinden dolayı mamayı alıyormuş sen emzikle bunun önüne geçmişsin. Hem mama masrafın olmaz hem de sadece anne sütüyle beslenmesi daha iyi 💕😍
pasaninannesi zerrin doymasa uyumaz o emme isteğinden mama da istiyormuş demekki :) benimki de beş dakikada bir beni emmek istiyordu şimdi emziğe alıştı sonunda benimkide emzik emerek uyuyor :)
Deniz2961 zerrin bnmkıde prmklrnı yalıyor 45 gunlgux dha emzik veryom atyr herkez bu emzgı ddı umrm ise yarar bnde alım😂
zerrin Deniz2961 anında aldı ben de anlamadım.kendi kendime nazar edicem çocuğa:)) deneyin mutlaka insallab ise yarar sizdede😁
zerrin Deniz2961 https://www.kirmizibeyazeczane.com/urun/philips-avent-scf226-20-ultra-soft-0-6-ay-emzik burdan aldım ben
Beren46 Cnm alısmasa iyiymiş ama bizıde yalancı meme sanıyorlar sureklı emıyolar bnde alıstrmadım sebebim ac olduğunu bilemem agzına tıkar dururum kilo almaz bnı emmez diye kızımada vermedim oglumada :) hemde cok gaz yptıgını duydum cnm