Bebeto01 Bebeği 13-14 aylık olan var mı beslenme düzeniniz nasıl ? Emziriyorum bu arada emmeyede düşkün en fazla 3 saat emmeden durur
1Umut Bebeto01 oğlum 14 ay 7 günlük tam anlamıyla bir aydır oruç tutuyor.Ne yaparsam yapayım yemiyor.2 gecedir gece beslenmesini kestim,belki yer diye ama henüz bir gelişme yok.
Meri-Mel Bebeto01 Bugün tam 13 ayligiz Sabah kahvaltı yumurta beyazı,patates kızartması peynir ceviz omlet menemen ne yaptimsa az az veriyorum yiyor. Daha sonra meyve yiyoruz 12 gibi emip uyuyor daha sonra Uyanınca corba az bir ekmek atiyorum içine bazen yarım kase küçük bazen tamamı bazen 3-4 kaşık yer yanında da yoğurt veriyorum çoğunca Akşam da bizimle yemekte sebze ve pilav varsa da 2-3 tatlı kaşığı ondan yer Yatmadan mama içiyor benide emip uyuyor gece de bazen sadece emmek yetiyor bazen mama arıyor Ama her gün bu düzen olmuyor ne yazık ki
Minigim38 Bebeto01 13,5 aylik bazen hala düzeni yok sabah yerse akşam yemiyor, memeye aşırı derecede bağlı sürekli emmek istiyor. Kahvaltısı da yerse yumurta beyazı domates sallayarak pankek vs yer. Sonra meyve öğlen yemek yemiyor veriyorum ama ağzını açmıyor kefir ve kek, çubuk kraker yada meyve veriyorum. Akşamda biz ne yersek 3 4 kaşık yiyor yada hiç yemiyor. Hep emmek istiyor 🤷♀️
birinsan14 1 yaltwn sonra emme ihtiyacı çok azalıyor aslında alışkanlık olmuş. Yavaş yaval azaltın bence. Meme istediğinde başkanleyler teklif edin meyve, su, kefir gibi. Veya sıkılınca da istiyorlar hemen başka bir oyuna geçebilirsiniz. 3 ana öğün aralarda da sık sık sorardım meyve ister misin ayran içelim mi gibi çip kuruyemiş ne isterse veriridim
Bebeto01 birinsan14 meyve falan yiyo yemekte yiyoda meyveyi daha çok yiyo . Emebildigi kadar emsin vutamin çok alsın diye bende çok alistirdim galiba
pasaklisinkukuli Bebeto01 kahvaltı yumurta labne zeytin öğlen corba akşam bizimkilerden kendi ne yerse sonra ona mama yapıuorum irmikli yada pirinç unlu yada yulaflı içine meyve falan koyup yediği kadar brn yapıyom da o ne kadar yemek isterse o kadar yiyor
Bebeto01 pasaklisinkukuli bazen yemeği az yiyo gibi geliyo bazen de güzel yiyo gibi geliyo .galuba ben çok emziriyorum.meyveyi çok güzel yiyo ama .
CafeChocolat 15 aylık kızım biz ne yersek onu yiyor bayadır sabah normal kahvaltı yumurta peynir zeytin patates börek pancake vs öğlen ya çorba ya makarna akşam yemekte ne varsa tavuk pilav sebze yemeği seviyor genelde
Bebeto01 CafeChocolat benimkide biz ne yersek onu yiyoda ölcek olarak ne yiyo merak ettim bazen yemeği az yiyo gibi geliyo bazen de güzel yiyo gibi geliyo .galuba ben çok emziriyorum.meyveyi çok güzel yiyo ama .
el1ff Kahvaltı , 1 meyve, uyku sonrası çorba, belki 1 meyve, akşam yemeği, gece maması ve kapanış . Gündüz 1 kere meme emme gece uykudan önce 1 meme gece max 3 emme ve günaydın 😅
el1ff Bebeto01 balkaymak__ aynen ben günde 5-6 kere (geceyle birlikte) emziriyorum ama bu günlere zor geldik yani kızım bir kere bile emzik biberon almadı sürekli emerdi mama hiç yemedi ama ben belli bir aydan sonra yemek odaklı gitmeye çalıştım sadece uyku zamanları emmeye alıştı o yüzden günde tek uyku tek meme gece uykusunda meme öyle devam ediyoruz zaten gece beslenmesini kestikten sonra komple kesmeyi düşünüyorum
Aleynaurkenn 1Umut benim kızım da tam olarak öyle 13 aylık ama neredeyse hiç bişey yemiyor sadece devam sütü içiyor süt için ağlıyor aç kalsa da yemeği asla yemiyor zorla yese de tükürüyor yada ağzında tutuyor krizden krize sokuyor beni 😵💫
1Umut Bebeto01 zaten yemiyor diye kestim gece beslenmesini.Emmeden uykuya geçmemiz zor oluyor 2 gecedir uyumuyorum.
Bebeto01 el1ff bende anne sütünü icebildigi kadar icsin diye düşündüm kemikleri gelissin diye sabahları yumurtada veremiyorum alerjisi var diye . Özellikle dis dönemi surekki emmek istiyo