Bebeğim 1 ay 22 günlük gündüz emmiyor gece uyku sersemi emip uyuyor . Süpürge sesi pış pış açıyorum onunla da memeyi akıp uyuya kalıyor . 5. Hafta atak haftasıdır dedim ondandır dedim yok olmuyor 2 haftadır denemediğim şey kalmadı gerçekten . Biberondan çok rahat içiyor gündüz ama sürekli verdiğim birşey de değildi biberon . Gündüz de sütüm hemen toparlanmıyor sizce neden ne yapmalıyım ne olur yardım edin delireceğim ?