Bizdede aynı sıkıntı doğduğundan beri sürekli burnunu açarım. Ama bu 1 haftadır burnu tıkalı gece yatarken hırtılı yatıyor. Bizimkide üşütmüş olabilir diye düşündüm çünkü çok terleyen bir bebek. Oda sıcaklığımız 22 23 derece arası. Peteğin üzerine ıslak havlu koyuyorum nem olsun diye ama ne kadar etkili oluyor bilmiyorum. Şikayetimiz artınca doktora götürdüm ben. Enfeksiyonda olabilir dedi malum baya bir salgın var. Şimdilik bir şeyi çıkmadı. Bu aralar dışarı çıktığımızda yok ama bende anlam veremedim. Doktorumuz durumu takip et ateş, burun akıntısı, sarımsı kıvamlı sümük falan olursa enfeksiyondur o zaman antibiyotiğe başlarız dedi. 4 gün oldu şimdilik öyle bir şikayetimiz yok. Bize soğuk algınlığı şurubu yazdı iburabin onu kullanıyorum 2 gündür biraz daha rahatladı ama geceleri hala burun tıkanıklığımız devam ediyor. Bakalım bir kaç gün daha bu şurubu kullanıp eğer geçmezse doktorumuza tekrardan gideceğiz. Sende durumunu takip et enfeksiyonda olabilir üşütmüşte olabilir. Ona göre doktor yönlendirecektir. Bütün bebişler bir an önce iyileşsim ve hasta olmasınlar. Hem onlara hemde biz annelere çok zor ben çok stres oluyorum. Bizimkide 8 aylık bu 3. Hasta oluşu hep birilerinden bulaşmıştı hastalığı. Çok yorucu ve stresli bir süreç