Akininannesi Bebeğimi emzirirken çok terliyor sizinde bebekleriniz terliyormuydu ve kendini çok sıkıyor kıpkırmızı oluyor emzirirken çok ağlıyor sinirleniyor gibi 2 çekiyor ağlıyor gazdan mı süt fazlalığımı azlığımı çözemedim 😞😢😭
Masalserin2019 Akininannesi süt gelmiyor die aglar canım bebekler çekip çekip süt gelmiosa onun icin aglar. Yoruldugu icinde terliyor benmkide öleydi. Gazda olabilir ama emerken aglaması bence süt eksikliği
Dilarahiraharun Akininannesi benim kızımda terliyor istedeği kadar süt gelmediği için sinirleniyor olabalir sütünüzü sagıp kontrol edin isterseniz
ayazasaf Akininannesi emdiği dönemde hızlı hızlı çekiyodu süt tazyikle gidince tıkanıp sinirlenip ağlıyodu eğrt sütün çoksa emzirmeden önce biraz kendin sağ tazyiği gitsin. Gazından da ağlauabilir emzirme öncesinde ve sonrasında kesin gazını çıkarmayı dene
Akininannesi Masalserin2019 ama elimle kontrol ettiğim zaman fışkırıyor ve sıkar sıkmaz elimle damla damla akmaya başlıyor ama küçük adam çektikçe sinirleniyor mama da yiyoruz acaba biberondan çok geldiği için memeyi mi istemiyor anlamadım ama ben mamayı 12 saatte veriyorum oda geceleri başka türlü sabaha kadar öğlen akçama kadar beni emiyor 🤔😞
Makbulekeskin Biberondan hızlı geldiği içinde olabilir canım yoksa ne kadar emzirmek o kadar süt demek sağ istersen dolu olduğu içinde ağlayabilir çünkü en çok geceleri göğüste süt birikiyor