feyzas işte sinirlense de maalesef bir kaç gün zorlanacaksınız ama sonra alışacak. 6. Aydan beri saat 5 den sonra hasta vs olmadığı zamanlar asla uyutmadım, eğitmenler de bu şekilde söylüyor hatta 1 buçuk yaşından sonra 4 den sonra uyutmayın diyorlar. Saat 7 de uyur, başlarda çok zor ama inanın sonra düzene giriyor ve rahatlıyorsunuz. Ve karartma perdenin etkisi olduğunu sanmıyorum, çünkü bizde gündüz bile uyurken kapalı odada.