ipek44 Canım anneler 7,5 aylığız ilk dişimizi çıkarıyoruz huzursuz bişey yemiyor uyumuyor sürekli ağlıyor kucaktan inmiyor bu süreçte nasıl bi yol izlemeliyim yardımınıza ihtiyacım var
Sese ipek44 az önce böyle bir post açtım canım Benimkide hiçbirşey yemiyor ve herşey diğer anlattığın gibi. Kafayı yiycem
feyzas ipek44 7,5 ay diş çıkarma için geç mi ? Benim bebeğim 5 aylık ama dişi çok kaşınıyor kafam karıştı
Binnur_cam ipek44 ben diş granülü alıp parmak fırça ile sürüyodum biraz rahatlıyodu . Eline soğuk birşeyler verebilirsin havuç salatalık yada sulu diş kaşıyıcı . Sabırla çıkmasını bekleyeceksin başka çözümü yok malesef.
papatyammm_34 ipek44 Tedagil kullanın. Rahatlatıyor kolay çıkarmasını sağlıyor. Tamamen bitkisel sağlıklı doktorlar zaten hep onu öneriyor. Bir de soğuk şeyler damaklarina iyi gelir.
Senaden Karanfil yağı veya karanfil 1,2 tane havanda dövüp zeytinyağı ekleyip 1 saat dolapta bekletin sonra biş etlerine parmağınızla yağdan sürerseniz iyi geliyor veya yeşil soğan pırasa verin
ipek44 feyzas neye göre kime göre geç doktorlar 6-14 ay arasi diş çıkarabilir diyorlar hiçbir şey için acelemiz yok ne zaman çıkacağını o bilir
feyzas ipek44 ben geç demedim geç mi diye sordum kafam karışık dedim okuduğunuzu anlayamadınız galiba. Doğrudur bilmiyordum
KyZeyem ipek44 bizimki 3,5 aylık 2 tane çıkardı hiç belli olmuyor ama çok zor geçiyor ağlamalı meme redli bir dönemden geçiyoruz